یک پیام :

 

آیا می توان گفت:

ریاضیات  یعنی اثبات

 بدیهی ترین

 مطلب با  نابدیهی ترین

 روش ممکن

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالاحد مختومی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.footbool.blogfa.com

با سلام به ریاضی دروازه ورود به علم من نویسنده وبلاگ فوتبالی هستم .عزیز خوشحالمون کردی .روحیه دادی .
من خودم قبلا رشته ریاضی می خوندم والان در رشته کامپیوتر در دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل هستم.من هم میخواهم ادرس وبلاگ تو رو جز لینک های خودم قرار بدهم .البته با اجازه شما . چی شد به وبلاک فوتبالی سر زدی .معلومه از اون عشق ریاضی ها هستی....
یک اس ام اس ریاضیاتی تقدیم به تو عشق ریاضی :
۳۴+۱۴/۲+۶-۱۵+۳۴-۲۶+۴۷/۵-۱۸+۵۹-۸۱-۶/۳+۷۳+۲/۵-۴۶+۱۰۳
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.سایتت خوب بود..

بهمن رحمنی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

من دانشجوی دوره کاردانی تربیت معلم می باشم دانشجوی شما
از شما استاد گرامی در خواست دارم در رابطه با اعداد سیا ه چالی یا سیاه چاله های ریاضی در وبلاگ خود بحث نمایید واطلاعات لازم رادر اختیار دیگران قرار دهید
درکل وبلاگ خوبی دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد